V prípade, že potrebujete vytvoriť cenovú ponuku alebo požiadavku na novú funkcionalitu vašeho webu, našli ste chybu na stránke alebo si neviete poradiť s vašim problémom sami, môžete sa na náš obrátiť prostredníctvom našej Podpory zákazníkov na adrese http://pomoc.webcreators.sk/.
Po otvorení webstránky http://pomoc.webcreators.sk/ sa vám zobrazí prihlasovací formulár, kde jednoducho zadáte vaše prihlasovacie meno a heslo, ktoré sme vám vygenerovali a kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa“. Po zadaní správnych prihlasovacích údajov budete presmerovaný na nástenku našej podpory.
Chcete sa prihlásiť s vaším používateľským menom, ale zabudli ste heslo? Nevadí. Na webe http://pomoc.webcreators.sk/ pod prihlasovacím formulárom nájdete modrý odkaz „Zabudol si svoje heslo?“.
Po kliknutí naň budete presmerovaný na formulár pre obnovu hesla.
Tu je potrebné vyplniť vaše používateľské meno a následne kliknite na tlačidlo „Pošli email“.
Systém vám odošle linku pre resetovanie hesla na váš email. Kliknite na tlačidlo „Reset my password“ a následne sa vám otvorí nová stránka s formulárom pre vytvorenie nového hesla.
Vyberte si nejaké heslo a zadajte ho do kolónky „Nové heslo“, pre potrvdenie hesla ho opätovne zadajte do kolónky „Confirm“ a kliknite na tlačidlo „Confirm“. Vytvorte si silné heslo. Heslo by malo byť čo najdlhšie a malo by obsahovať malé a veľké písmená, číslice alebo špeciálne znaky.
Vaše heslo je úspešne zmenené.
Po úspešnom prihlásení do systému sa vám zobrazí nástenka s výberom jednotlivých dopytov. Na výber máte niekoľko možností:
Po vybratí príslušnej sekcie sa vám zobrazí dopytový formulár.
Do prvej kolónky zadajte názov vašej požiadavky / o čo ide (napr.: vytvorenie bannerovej plochy, problém s niečím, žiadosť o akú cenovú ponuku, vytvorenie nového konta pre zamestnanca meno, atď..).
V kolónke „Popis“ podrobnejšie rozpíšte vás problém / požiadavku, v ktorej sekcii alebo článku sa nachádza (prípadne vložte URL adresu), čo presne tam potrebujete upraviť alebo pridať a podobne.
Do časti „Príloha“ nám môžete vložiť dokumenty a súbory, ktoré k požiadavke potrebujeme a prípadne PrtScn s problémom alebo PrtScn, kde sa má nová funkcionalita nachádzať, prípadne obrázok s inšpiráciou, akoby ste si novú funkcionalitu predstavovali.
Po vyplnení kliknite na tlačidlo „Vytvoriť“.
Následne sa vytvorí požiadavka, ktorá nám príde do systému a na náš e-mail a začneme na nej pracovať. Informácia o vytvorení vašej požiadavky príde na e-mail aj vám, spolu s linkom na požiadavku.
Hneď ako na požiadavke začneme pracovať vám príde informácia o začatí riešenia dopytu na email. V systéme na URL adrese, ktorá vám prišla na email sa tiež zmení jej stav na „prebieha riešenie“.
Po vyriešení vašej požiadavky sa zmení jej stav a vám opäť príde e-mail s informáciou o jej vyriešení a linkom na požiadavku. Zároveň môžete ohodnotiť našu technickú podporu hviezdičkami.
Ďakujeme, že využívate naše služby.