Remarketing

Zistite akým spôsobom môžete čo najefektívnejšie zobrazovať reklamy používateľom, ktorí už vašu stránku niekedy v minulosti navštívili.

Čo je to remarketing?

Remarketing je spôsob zobrazenia textovej alebo obrazovej reklamy užívateľom, ktorí už vašu webstránku navštívili. Môžete ich tak znova osloviť a pripomenúť im váš web.

Napríklad používateľ príde na vašu webstránku, prehľadáva produkty, ktoré ponúkate, ale žiadny si nekúpi. Ľudia si často pozerajú viacero internetových obchodov s podobnými produktami, aby vyhľadali tú pre nich najideálnejšiu ponuku. Alebo si len potrebujú ešte premyslieť či objednávku urobiť. Je preto vhodné sa im znovu pripomenúť reklamou. Takouto reklamou ho môžete dokonca rovno nasmerovať na produkt, ktorý si chcel už pred tým kúpiť.

Tiež môžete vytvoriť reklamu pre používateľov, ktorý už u vás niekedy nakúpili. Užívatelia sa radi vracajú nakúpiť už do nimi overených obchodov, a tak je vhodné sa im po určitej dobe opäť pripomenúť vhodnou reklamou, ktorá ich znova zavedie na vašu stránku.

Remarketing je oveľa účinnejší ako klasická reklama, kedže môžete reklamy smerovať ku konkrétnemu publiku.

remarketing

Výhody

  • prispôsobenie publika - Môžete si vybrať, ktorým používateľom sa má daná reklama zobraziť. Môžete si vytvoriť viacero reklám, ktoré budú rôznym spôsobom priťahovať rôznych potencionálnych zákazníkov.
  • pripomeňte sa zákazníkom vo vhodnom čase - Ideálny čas na zobrazenie reklamy užívateľom je napríklad, keď výhľadávajú produkt alebo službu, ktorú ponúkate.
  • jednoduchá tvorba reklám
  • štatistiky - Google AdWords vám ponúka prehľadné zobrazenie účinnosti reklám alebo spôsob zobrazovania reklám a financie, použité na kampaň.

Typy remarketingu

  • Štandardný remarketing

 Štandardný remarketing zobrazuje reklamy užívateľom, ktorí už vašu stránku navštívili, s cieľom pripomenúť im vašu webstránku.

  • Dynamický remarketing

 Dynamický remarketing umožňuje zobraziť užívateľom, ktorí prezerali vašu stránku, reklamy s produktami alebo službami, ktoré na vašej stránke vyhľadávali. 

Ako to funguje? Pomocou špeciálneho kódu AdWords rozpozná, ktoré produkty či služby na stránke používatelia prezerali, a tie potom danej osobe zobrazia v reklame. Máte tak väčšiu šancu, že sa užívateľ k danému produktu vráti a objedná si ho.

  • Videomarketing

Videomarketing umožňuje zobraziť reklamy užívateľom, ktorí si prezerali vaše videá alebo Youtube kanál, kým prezerajú iné videá na Youtube

  • Remarketing pre mobilné aplikácie

Používateľom, ktorí využili vašu aplikáciu, sa pri používaní iných mobilných aplikácií alebo prezeraní webových stránok cez mobilný telefón zobrazí reklama na vašu aplikáciu.